ניהול מוקד טלפוני היא משימה קשה אך לא לכל אחד. יש מנהלים דגולים שיכולים להרים את המוקד לרמות הכי גבוהות שיש ולספק תפוקת עבודה גבוהה מאוד, ויש מנהלים שיתקשו מאוד אפילו במשימות די בסיסיות. זה בדיוק הזמן להבין מה בדיוק ההבדלים בין מנהל למנהל ומדוע הניהול יכול לגלות קושי.
יש הבדל משמעותי בעיקר בניסיון
ניהול מוקד טלפוני היא לא משימה פשוטה בכלל ולמרות שמדובר בתחום שיחסית מוכר בישראל, בעיקר כי רוב המוקדנים הם חיילים משוחררים, אפשר לומר כי הניהול היא משימה אחרת לגמרי. משימת ניהול מוקד טלפוני לא ידועה לרוב האנשים שעובדים במוקד טלפוני ולמרות שהם רואים את המנהל בכל יום בפעולה, התפקיד שלו הרבה יותר מורכב ממה שנדמה. יש הבדלים רבים בין המנהלים השונים אך הניסיון הוא כמובן נקודת השוני הבולטת והמשמעותית ביותר שיש.
לפעמים הגישה היא הבעייתית
יש מנהלים שיש להם ניסיון ויש להם גם יחסי אנוש נפלאים עם הצוות שלהם, אך לעתים הגישה שלהם בעייתית. לעתים הם פונים לאנשים, אפילו לא אלו שנמצאים תחתם בהיררכיה, כאילו חייבים להם משהו, ולפעמים מדובר על מנהלים שפשוט לא יודעים כיצד לפנות לאנשים אחרים. הגישה של מנהלים מסוימים יכולה להשתפר עם הזמן אך אין ספק שזו נקודת שוני גדולה מאוד ביניהם.
היכולת להתאים את עצמכם למערכת
כל מנהל צריך לדעת להתאים את עצמו למערכת ובעצם אפשר לומר זאת על כל עובד. הבעיה בניהול מוקד טלפוני ועם מנהלים בכלל היא שההתאמה שלהם למערכת משפיע הגם על שאר העובדים, בעיקר אלו שמתחתם, כיוון שהם לומדים מהם באופן ישיר. בניהול מוקד טלפוני יכול להיות שאי ההתאמה הזו תהיה חמורה מאוד עד כדי כך שלא יהיה ניתן לעבוד ביחד.